Το σύστημα μισθοδοσίας προσωπικού ΙΡΙΔΑ®, είναι ένα εργαλείο μηχανογραφικής έκδοσης μισθοδοσίας, και παρόλες τις σύνθετες λειτουργίες του, έχει καταφέρει να είναι πραγματικά φιλικό. Χωρίς περιττές οθόνες που λίγο ενδιαφέρουν το σημερινό λογιστήριο μπορεί να καλύψει εύκολα και απλά κάθε μηχανογραφική απαίτηση μισθοδοσίας.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ
δυνατότητα προσαρμογής όλων, των παραμέτρων λειτουργίας, χωρίς όριο εγγραφών για επιδόματα, ασφαλιστικά ταμεία, γενικές κρατήσεις, κλίμακες ασφαλιστικών ταμείων, είδη μισθοδοσίας, διευθύνσεις, τμήματα, ειδικότητες, κλίμακες φορολογίας μισθωτών/ημερομισθίων, κατηγορίες εργαζομένων, τέκνα, μειώσεις φόρου, οικογενειακές καταστάσεις
πλήρη ανάλυση των προσωπικών στοιχείων εργαζομένων
δυνατότητα μετάβασης και διόρθωσης κινήσεων σε οποιαδήποτε ημερομηνία
αντίστροφος υπολογισμός μικτού μισθού από τα καθαρά ανά εργαζόμενο
τήρηση στοιχείων τράπεζας, για κάθε εργαζόμενο, και πληρωμή με δημιουργία αρχείου ή εκτύπωση επιταγών
τήρηση ιστορικού μεταβολών για κάθε εργαζόμενο και για κάθε είδος μισθοδοσίας σε κάθε χρονική περίοδο
δυνατότητα παρακολούθησης αποδοχών σε βασικό νόμιμο ή καταβαλλόμενο
τήρηση των μισθολογικών στοιχείων όλων των περιόδων, ταυτόχρονα, αναλυτικά και συγκεντρωτικά ανά εργαζόμενο (καρτέλα εργαζομένου)
έκδοση των απαιτούμενων καταστάσεων και δημιουργία των μαγνητικών αρχείων που ορίζεται από την νομοθεσία (Ι.Κ.Α., εφορία, επικουρικά ταμεία, κ.λπ.)
άμεσος υπολογισμός μισθοδοσίας κάθε περιόδου για έναν, για ομάδα ή και για όλους τους εργαζόμενους για μια ή περισσότερες φορές
δυνατότητα έκδοσης αναδρομικών και αποζημιώσεων πέραν των βασικών μισθοδοσιών (κανονικές, δώρα, επιδόματα αδείας)
ανάπτυξη κωδικών εργαζομένων με 12ψήφια αλφαριθμητική διάταξη
ανεύρεση όλων των στοιχείων (εργαζομένων, ταμείων, κρατήσεων, κ.λπ.) είτε με βάση τον κωδικό είτε με βάση την περιγραφή είτε ακόμα και με τμήμα του κωδικού ή της περιγραφής ή και κάποιου άλλου στοιχείου
ευρετήρια αναζήτησης για κάθε βοηθητικό αρχείο (ειδικότητες, τύποι μισθοδοσίας, κ.λπ.) με κωδικό ή περιγραφή
ΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ
δυνατότητα σύνδεσης με σύστημα clock-in, clock-out
παρακολούθηση συλλογικών συμβάσεων εργασίας
αυτόματος υπολογισμός αναδρομικών
αυτόματος υπολογισμός δώρων και επιδομάτων αδείας
συσχέτιση επιδομάτων (για συλλογικές συμβάσεις)
αυτόματος τρόπος παρακολούθησης υπερωριών ανά εργαζόμενο (οι κλίμακες υπερωριών ορίζονται από τον χρήστη)
παρακολούθηση ασθενειών
εκτύπωση λογιστικού άρθρου και δυνατότητα παραγωγής εγγραφών σε βοηθητικό αρχείο (TXT format)
παρακολούθηση δανείων
ανάλυση ενσήμων
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ MΕ ΚΑΘΕ ΣΥΝΘΕΣΗ
διαχείριση χρηστών, με σύνθετους περιορισμούς των δυνατοτήτων τους
ειδική μέθοδος αποθήκευσης αρχείων (back-up). Απόλυτη ασφάλεια, ώστε να μην «χαθούν» ποτέ τα δεδομένα σας
ομάδα από ολοκληρωμένες λίστες
δυνατότητα αποτύπωσης των πληροφοριών στην οθόνη, στον εκτυπωτή ή σε βοηθητικό αρχείο (TXT format)
πραγματική on-line σχεδίαση σε κάθε επίπεδο. Όλες οι εργασίες είναι αυτόματες και δεν «μπλοκάρονται». Οι εγγραφές μεταβάλλονται ή ακυρώνονται (ανά πάσα στιγμή) χωρίς να δημιουργούν προβλήματα
υποστήριξη μορφών δεδομένων για την άμεση εισαγωγή, εξαγωγή και σύνδεση με Ms_Access, Ms_Word, Ms_Excel, Ms_Query, PDF, κείμενο TXT και όλες τις βάσεις δεδομένων που είναι συμβατές με O.DB.C.
ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΗΣΕΤΕ, ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ,
σε εγκατάσταση από 1 έως 10 τερματικά, λειτουργικό σύστημα, Windows_11, Windows_10, Windows_8, Windows_7 ή Windows_Vista
για δικτυακές εγκαταστάσεις με μεγάλους όγκους αρχείων και περισσότερα από 10 τερματικά, λειτουργικό σύστημα Microsoft Server 2016, Microsoft Server 2012, Microsoft Server 2011, Microsoft Server 2008 ή SuSE_Linux
για κάθε τερματικό, μνήμη RAM, τουλάχιστον 1GΒ
για δικτυακές εγκαταστάσεις με μεγάλους όγκους αρχείων και πολλά τερματικά, μνήμη RAM, για τον Server, μεγαλύτερη από 3 GΒ
για κάθε τερματικό, ταχύτητα επεξεργαστή, τουλάχιστον 1 GHz
για δικτυακές εγκαταστάσεις με μεγάλους όγκους αρχείων και πολλά τερματικά, ταχύτητα επεξεργαστή, για τον Server, μεγαλύτερη από 2 GHz