Home
 

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ

Για όλες τις μικρές ξενοδοχειακές μονάδες, καθώς και τις επιχειρήσεις ενοικίασης δωματίων, η ΙΡΙΔΑ® αποτελεί το ιδανικό μηχανογραφικό σύστημα.

Με ιδιαίτερα προσιτή τιμή, ολοκληρωμένες λειτουργίες και υψηλού επιπέδου υποστήριξη, η ΙΡΙΔΑ® θα προσφέρει στους πελάτες σας, την ολοκληρωμένη ξενοδοχειακή εικόνα που επιθυμείτε να έχει η επιχείρηση σας.



ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ

  • ολοκληρωμένη διαχείριση πελατολογίου
  • εορτολόγιο, γενεθλιολόγιο, διευθυνσιογράφοs, αυτοκόλλητες ετικέτες
  • εξελιγμένο σύστημα αυτόματης ατομικής και μαζικής αποστολής SMS
  • ξενοδοχειακή διαχείριση με ιδιαίτερα εύχρηστο και λειτουργικό ημερολογιακό πλάνο για όλα τα δωμάτια και όλες τις κρατήσεις. Γραφική απεικόνιση της διαθεσιμότητας των δωματίων με άμεση δυνατότητα για διόρθωση, διαγραφή και εισαγωγή κράτησης
  • δυναμική ανάπτυξη και παρακολούθηση παροχών (τρόφιμα, ποτά, διασκέδαση, δραστηριότητες, κ.λπ.). Πολλαπλοί τιμοκατάλογοι αγορών και πωλήσεων. Τιμοκατάλογοι ανά περίοδο. Περίοδοι διαθεσιμότητας
  • δυναμική ανάπτυξη και παρακολούθηση δωματίων. Πολλαπλοί τιμοκατάλογοι πώλησης. Τιμοκατάλογοι ανά περίοδο. Περίοδοι διαθεσιμότητας

  • σύνδεση της κάθε κράτησης με πολλούς πελάτες. Παρακολούθηση των ιδιαίτερων επιθυμιών για κάθε πελάτη
  • παρακολούθηση αφίξεων, αναχωρήσεων
  • παρακολούθηση ταμείου εισπράξεων. Εκτύπωση αποδείξεων σε μηχανογραφικό έντυπο ή χαρτί Α4
  • έτοιμες βάσεις δεδομένων για άμεση λειτουργία (ονόματα, πόλεις, επαγγέλματα, Δ.Ο.Υ., κ.λπ.) με στοιχεία υψηλής ακρίβειας
  • διαχείριση συνεργατών (γραφεία ταξιδίων, εστιατόρια, δάσκαλοι, οδηγοί, κ.λπ.). Παρακολούθηση πελατολογίου, δωματίων και κρατήσεων ανά συνεργάτη

  • ειδικό καταγραφικό σύστημα για την ολοκληρωμένη παρακολούθηση κάθε μεταβολής στις παροχές στα δωμάτια και στις κρατήσεις
  • σύστημα διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων (E.R.P.). Καταγραφή όλων των προσωπικών και ευαίσθητων πληροφοριών για κάθε υποψήφιο ή ενεργό πελάτη. Ο απόλυτος ορισμός της έννοιας «ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ» με την υλοποίηση της λογικής «ΠΡΟΣΩΠΑ», (σχεδιάστηκε το 1995 από την ΟΜΙΚΡΟΝ και υιοθετήθηκε σαν ιδέα, από πολλούς κατασκευαστές προγραμμάτων)
  • σύνδεση με το Ms_Word και το Ms_Excel 

ΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ

  • σύνδεση με οπτικό σαρωτή εγγράφων (scanner, camera) για την διαχείριση και την ηλεκτρονική αρχειοθέτηση φωτογραφιών και εγγράφων
  • εξαγωγή και εισαγωγή στοιχείων για επικοινωνίες με διαφορετικά μηχανογραφικά συστήματα ή μεταφορές δεδομένων (Ms_Access, Ms_Word, Ms_Excel, Ms_Query, κ.λπ.)
  • εισαγωγή των στοιχείων από το παλαιό σας πρόγραμμα
  • ειδικό καταγραφικό σύστημα για την ολοκληρωμένη παρακολούθηση των ενεργειών του κάθε χρήστη
  • ολοκληρωμένο σύστημα παρακολούθησης αξιογράφων (γραμμάτια, επιταγές, πιστωτικές, κ.λπ.). Σύνδεση με λογιστήριο
  • σύστημα δημιουργίας λογιστικών εγγραφών (Έσοδα/Έξοδα) για επιχειρήσεις με βιβλία Β΄κατηγορίας (λογαριασμοί, μισθοδοσίες, κ.λπ.)

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ MΕ ΚΑΘΕ ΣΥΝΘΕΣΗ

  • αυτόματη ενημέρωση από το internet (Live Update)
  • διαχείριση χρηστών, με σύνθετους περιορισμούς των δυνατοτήτων τους
  • ειδική μέθοδος αποθήκευσης αρχείων (back-up). Απόλυτη ασφάλεια, ώστε να μην «χαθούν» ποτέ τα δεδομένα σας
  • ολοκληρωμένες λίστες, που λειτουργούν με σύνθετα ερωτήματα και δυναμικά φίλτρα
  • πραγματική on-line σχεδίαση σε κάθε επίπεδο. Όλες οι εργασίες είναι αυτόματες και δεν «μπλοκάρονται». Οι εγγραφές μεταβάλλονται ή ακυρώνονται (ανά πάσα στιγμή) χωρίς να δημιουργούν προβλήματα
  • WINDOWS τεχνολογία, γραφικό περιβάλλον με τη χρήση σύγχρονων εργαλείων (Ms_C++, Netexpress, Crystal Report, Ms_V-Basic). Real Client/Server (R.P.C. control). Δυνατότητα για εγκατάσταση με ORACLE ή SYBASE
  • υποστήριξη μορφών δεδομένων για την άμεση εισαγωγή, εξαγωγή και σύνδεση με Ms_Access, Ms_Word, Ms_Excel, Ms_Query, PDF, κείμενο TXT και όλες τις βάσεις δεδομένων που είναι συμβατές με O.DB.C.

ΓΙΑ ΝΑ TΗΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΗΣΕΤΕ, ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ,

  • σε εγκατάσταση από 1 έως 10 τερματικά, λειτουργικό σύστημα, Windows_11, Windows_10, Windows_8, Windows_7 ή Windows_Vista
  • για δικτυακές εγκαταστάσεις με μεγάλους όγκους αρχείων και περισσότερα από 10 τερματικά, λειτουργικό σύστημα Microsoft Server 2016, Microsoft Server 2012, Microsoft Server 2011, Microsoft Server 2008 ή SuSE_Linux
  • για κάθε τερματικό, μνήμη RAM, τουλάχιστον 1GΒ
  • για δικτυακές εγκαταστάσεις με μεγάλους όγκους αρχείων και πολλά τερματικά, μνήμη RAM, για τον Server, μεγαλύτερη από 3 GΒ
  • για κάθε τερματικό, ταχύτητα επεξεργαστή, τουλάχιστον 1 GHz
  • για δικτυακές εγκαταστάσεις με μεγάλους όγκους αρχείων και πολλά τερματικά, ταχύτητα επεξεργαστή, για τον Server, μεγαλύτερη από 2 GHz
  • εκτυπωτή laser ή inkjet
  • οδηγό CD-RW
  • δυνατότητα πρόσβασης στο internet

 

 

 

 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΜΕΝΟΥ ΤΟΠΟΥ
ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΤΟΠΟΥ
en
Τελευταία ενημέρωση:
07/12/2024 20:37:52

Επισκέπτες online 2

Live Support is OFFLINE!
 
 
 





Όροι τόπου    Δήλωση απορρήτου
   
Πνευματικά δικαιώματα (c) 1994-2025 ΟΜΙΚΡΟΝ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΗ
σήματα κατατεθέντα, διατηρούμε όλα τα δικαιώματα

 

Ενημερώστε ένα φίλο Εκτύπωση Εμπρός Αρχική ΣελίδαΠίσω